Min dag (födelsedag)

Vet inte riktigt vad jag har berättat om min födelsedag, men drar gårdagen (min födelsedag) lite snabbt. Började med att mamma, pappa och Daniel väckte mig med 'ja må hon leva' 05.50 ungefär och då öppnade jag presenterna av dom (på bild längre ner) Sen gjorde jag mig i ordning och så som vanligt, men var på strålande humör och så fortsatte det hela dagen konstigt nog ;) Åkte in med mamma för att jag skulle till tandläkaren klockan åtta prick och inte skulle ha hunnit om jag hade tagit bussen. Resultatet ser ni här! Sen gick jag till skolan efter det och det kändes lite ovant utan tandställning, men jag var såååå glad! Sen hade jag nationella i engelska (muntligt) och det gick skapligt bra. VG. Träffade vännerna som grattade mig, sen fick jag min klasströja + byxorna och Mathilda tacklade ner mig på golvet i korridoren... Typ hoppade upp på mig och skrek 'jag ska rädda dig!' Rolig tjej det där ;) Sen hände det väl inte speciellt mycket, men var på toppen humör :D Träffade Elin och Alexandra efter skolan och vi gick på bussen vid tallås. Då haglade det! Gästerna kom klockan sex och då fick jag ännu mer presenter. Vi åt smörgåstårta och pratade lite och när dom hade åkt hem satte jag mig och pluggade, men var så trött så slutade efter 10 minuter kanske. Höll på med mina presenter och sen gick jag och la mig. Det var min födelsedag lite snabbt! Dock var det inte snabbt, eftersom det blev rätt mycket text, ser jag nu... ;)




Presenter: Påslakarn-filmer (Har Du Hört Ryktet Om Morgans och Eat Pray Love)-parfym-blommor-produkter till ansikte/hår/kropp-smyckeskrin-champagne (för att fira att tandställningen är borta)




Har en bild på Daniel och mig som jag vill visa, men tyvärr så är det ett förbud att visa bilder på familjen här ;) Men den är jätte fin i alla fall ;) Älskar dig bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0