New jacket

/Gina Tricot/
 
Har varit värsta månaden någonsin tror jag. Har aldrig i hela mitt liv haft sådan otur som jag haft hittills. Gäller verkligen allt. Höll på att köra av motorvägen (på avfarten) och på samma dag (i måndags) körde jag in i ett hörn och förstörde plåten på bilen. Så nu vill jag aldrig köra bil igen. Men det har ju inte bara varit dåligt så klart! Hade en heldag i Örebro med Tillan i söndags. Kollade på Kevin Walker, shoppade och gick runt på Ikea. Välbehövligt. Fick med mig lite nytt, bl a jackan som jag blev kär i på en gång. Har alltid velat ha en liknande vårjacka (marinblå, självklart). En positiv grej är också att jag har fått väldigt mycket gjort i skolan, trots mitt dåliga humör. Är ju bra att få tankarna på annat, så det var ju bra i alla fall. Känner för det mesta att det skulle vara så otroligt skönt att få sluta skolan nu och börja om på nytt i en helt ny stad. Men först kommer studenten, så först ska jag se fram emot det! Längtar så mycket, för det kommer bli så otroligt roligt! Kan inte fatta att det är 95:ornas tur redan, hur fort har vi växt upp egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0