Du kan smälta isar när du ler

Bilder från sommaren 2013
 
Saknar sommaren mer än någonsin just nu. Saknar värmen, havet och sena sommarkvällar. Mest saknar jag glädjen, att vakna upp när solen lyser in i rummet (trots att jag hatar när det är ljust när man ska sova) och att cykla, gå i shorts och bara ta dagarna som de kommer. Allt har bara känts så grått och deppigt på senaste tiden, men äntligen börjar det bli ljusare på kvällarna och varmare ute. Men kan inte längta mer än vad jag gör just nu, fast att jag inte alls vet vad jag ska göra när skolan slutar. Vill varken plugga vidare eller jobba som det känns nu. Vill bara flytta hemifrån, men då krävs det ju att man gör något av de alternativen. Tänker hela tiden "vad ska det bli av mig?". Har ingen motivation överhuvudtaget och alla negativa tankar tar bara över. Vill bara ha sommar nununu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0