My birthday!

Tack för alla gratulationer idag! Sitter just nu och svarar på alla "grattis" i loggen på facebook och börjar tvivla på att jag stavar rätt till "tack". Ville i alla fall svara på alla, även fast det är lite onödigt. Räcker ju faktiskt med att gilla. Men skit samma, det är min födelsedag och jag gör vad jag vill! :D Ååh, vad jag älskar att fylla år! Haha :D
Var ju också hos tandläkaren i morse och tog bort min tandställning och det är så UNDERBART just nu! Så leeent! Har fått ståltrådar på baksidan som jag stör mig lite grann på, men jag kommer vänja mig rätt snabbt tror jag. Vågar knappt äta för jag är rätt att tråden ska gå av eller nåt eftersom den är så tunn, men tar det lite lugnt nu såhär i början :)

Det är 3 stycken som har sagt att de inte känner igen mig eller att jag inte är mig lik idag. Haha, kan ju bero på håret och att tandställningen är borta :D När jag kollar på de här bilderna saknar jag faktiskt min tandställning.. :)

Update: 5 stycken har sagt att jag inte ser ut som jag och en av dom sa det två gånger.


1:a bilden tagit i morse, 2:a bilden tagen när jag kom hem!

Kommentarer
Postat av: olivia

feeett najs ! <3

2011-05-02 @ 17:19:25
Postat av: elin

assåååå grattis igen snygging!! ;*<3

2011-05-02 @ 19:46:24
URL: http://lelleelin.blogg.se/
Postat av: Sandra

ståltråden kommer absolut inte gå av, har en sån jag också ;)

2011-05-03 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0