Har allt jag saknar när du öppnar din dörr

 
Blir inte så mycket bloggande nu för tiden. Vet liksom aldrig vad jag ska skriva längre och har tappat intresset lite. Daniel har i alla fall varit hemma över jul/nyår och vid fyra skjutsade jag honom till tåget, eftersom mamma och pappa befann sig på akuten i Nyköping. Stackars pappa skadade knät ganska ordentligt på matchen i morse. När jag kom hem gick jag över till Jossan för klippning, hon kan hon! Var riktigt skönt att bli av med det slitna, det behövdes verkligen. Sedan kom min morbror hit med thaimat och gjorde oss sällskap. Har hunnit bocka av tre tuffa skrivuppgifter sen skolan började också. Hoppas allt slit lönar sig bara, tycker det är så tråkigt när det inte visar på betygen fast att man kämpar. Känns så meningslöst då. Har haft en väldigt lugn helg hittills, då jag nästan bara har varit hemma, men tror att jag behövde det också för att varva ner lite. Har varit så stressig på senaste tiden, men det börjar lugna sig nu som tur är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0