Glad påsk

Har pysslat om mig själv lite idag (ansiktsmask mm) och suttit ute i solen en massa :D Jag och mamma va i Ingvaldstorp en snabbis också och jag fick en blomma med mig hem! Sen har jag gjort en adokado-efterrätt-sort-of-thing till familjen :) Fått lite läxa gjort och sånt där. Om en stund ska vi åka till mormor och äta påskmiddag. Slänger in dagen outfits. Bytte bara till ett annat linne nu när jag ska iväg. Lite smycken och sånt och inget smink, sen tar jag skorna med klackar till mormor. Roooligt. Puss
(Måste bli bättre på att ta outfit bilder. De ser ju inte bra ut... Blir ofta i spegeln lite snabbt.)



(Skulle egentligen visa dragkedjan, men håret blev i vägen. Haha. Här ser ni det annars :))

Kommentarer
Postat av: mathilda

Snyggt mimmi!

2011-04-23 @ 22:06:54
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: mathilda

Snyggt mimmi!

2011-04-23 @ 22:21:17
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0