Vi kan se solnedgången

Sitter och chattar, lyssnar på musik och kollar lite bloggar och sånt där :) Det kliar i min hals så jag börjar hosta och när jag hostar får jag ont. Så ligger det till, kul. Har mina extra starkta halstabletter, så klarar mig rätt bra ändå. Ikväll ska vi grilla och jag tror jag äntligen börjar känna smaker igen! Tar det som ett tecken på att jag kommer bli frisk snart :D Och då är det bara att sätta igång med träningen, för nu har jag bestämt mig att det inte blir något godis, kakor, chips osv under 2 månader! Med ett undantag; min födelsedag, men det är enda gången :D Är faktiskt riktigt taggad efter att ha suttit inne i flera dagar nu och så börjar det ju vara soligt ute också! Stort +

Förövrigt så hittade jag ett par bilder på ett linne jag beställde från hm för flera månader sen. Mycket enkelt. Kärlek alltså ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0