Sommarkväll

 
Hittade några bilder i kameran från i somras när Elin och jag var ute och gick på kvällen. Hade helt glömt bort att jag hade en kamera, haha. Men trots att det är jättefint och varmt osv på sommaren, så kan jag inte låta bli att längta tills det blir kallare och man får börja använda sina varma kläder igen. 
 
Har skrivit på en svenska uppsats hela dagen, men nu ska jag ta en paus från den och byta om och åka in till stan och köra ett (eller två?) pass på Friskis med Sandra! Bra att komma igång nu eftersom jag åker till Idre på torsdag och då blir det att bestiga berg och svala lugna kvällar i stugan. Har saknat vårat ställe jättemycket, så ska bli väldigt kul att komma dit och bara vara i några dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0