In your arms

 
Första höstlovsdagen på mitt sista höstlov. Helt sjukt att det är min tur att ta studenten i år. Alla i släkten tror att jag skojar när jag säger det och jag kan faktiskt inte heller fatta att jag redan är 18 år och ska sluta skolan nästa år. Har inte hänt mycket sen sist. Har tonat håret, så nu är jag mörkhårig istället, lagom till hösten. Har inte gjort någonting idag, mer än kollat på film och gjort mer minne i min mobil. Har en läxa som ligger och ropar på mig, men jag orkar inte ta tag i den, så sysselsätter mig med "onödiga" saker eftersom det är roligare. Har t ex städat rummet två gånger på två dagar. Har inte många dagar uppbokade nu, men det känns väldigt skönt med tanke på att veckorna innan lovet var ett helvete. Kommer i alla fall ha sovsällskap hela veckan, så behöver inte känna mig ensam. Pussar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0