Sthlm

Har fullt upp just nu, eftersom det är sista veckorna i skolan innan sommarlovet. Har massa grejer som måste bli färdigt som jag inte ens har börjat med.. Och samtidigt har jag körkortet att tänka på, men bockade av en del igår så kan boka halkan nu :) Har även bockat av massa np och en redovisning. Kom hem halv sex idag, så sen dess har jag packat, för imorgon ska klassen ut och paddla på djulö. Kommer nog bli roligt! 
 
Ska åka in till stan igen om en timme. Ska sova hos Elin, för jag har körlektion tidigt imorgon bitti, så kör ner till djulö efter det :) Först; packa färdigt och göra mig klar! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

det där va en jättefin redigering!!

Svar: thank you sweetie
mimmilindegren

2013-05-22 @ 19:59:00
URL: http://elinlinneafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0