Söndag 10 mars

Sitter i soffan och kollar på New Girl. Började om från början för några dagar sedan, bara för att det är så himla bra. Har pluggat lite matte och ska fortsätta med körkortsteori om en stund. Var ute och körde med pappa igår och övade ännu mer på start i backe och dragläget och provade att backa runt gathörn bland annat. Det var roligt i alla fall, för jag känner att jag bara blir bättre och bättre! Har ju min första körlektion på torsdag, så är lite nervös, men det kommer nog gå bra :) Det svåraste första gången kommer nog vara att byta bil eftersom våran är väldigt lättkörd..  Gick upp ett steg med träningen igår också och ska numera köra några av mina övningar med en 15kilos vikt. Haha, mycket roligare! Hoppas att det kommer märkas mer resultat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0