Keep it simple

Sitter hemma hos Elin och glor på tv. Väntar på att dom ska komma hem och lite senare ska vi göra hemmagjord hamburgertallrik med riktiga hamburgare och pommes och hela kittet! Yummie. Spenderade min lediga dag med Tillan idag och mötte upp henne på stan och tog en fika bland annat. Lika kul att träffa henne varje gång och det får mig att längta tillbaka till Cypern också! Åh, så härligt det var! I morgon har jag min första körlektion och är lite smått nervös inför det. Kommer nog vara jäteroligt! Kommer gå upp lite tidigare än vanligt, eftersom tiden är innan skolan imorgon, så kommer tillbaka lagom tills vi börjar 10:40. Snart helg och snart påsklov, kan inte längta mer!! Gamla bilder
 

Kommentarer
Postat av: Elin

snygga människa <3

2013-03-13 @ 21:02:12
URL: http://elinlinneafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0