Glad midsommar

Glad midsommar allihopa! Sommaren är här på riktigt nu, över 25 grader och sol i några dagar nu. Ska ju dock regna och åska senare, men så är det ju varje midsommar. Ska packa ihop lite grejer snart och äta lunch och bege mig mot lägenheten och vidare till Tillan. 
 
Har jobbat min första vecka nu och har väl inte det roligaste jobbet direkt. Har varit så trött i hjärnan efteråt att jag till och med har drömt om jobbet, att jag fått tusen nya uppgifter. Drömde att jag shoppat nya smycken också.. Lite ledsamt att vakna och inse att det inte var sant. 
 
Hoppas alla får en bra midsommar! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH "Drömde att jag shoppat nya smycken också.. Lite ledsamt att vakna och inse att det inte var sant. " HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA

Svar: HAHAHAHAHAH VADÅÅÅÅÅ, SKULLE INTE DU BLI LEDSEN ELLER?????????
mimmilindegren

2013-06-21 @ 12:43:44
URL: http://astrandm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0