We danced all night to the best song ever

 
I tisdag åkte jag och Daniel till Eskilstuna, knallade runt i stan, satte hos på ett jättemysigt litet fik i Gamla stan och blev upphämtade av mormor och Bosse och åkte hem till dem en stund och fikade innan vi tog tåget tillbaka. Vi hade hur roligt som helst och var en jättebra dag!! 
 
Åkte in till stan igår för att träffa Tillan innan hon åker bort i två veckor. Efter lite häng hemma hos henne cyklade vi ner till stan och jag köpte den här klockan och ett par nya haremsbyxor, eftersom mina är fulla med hål (pga Sune troligtvis) och de är ju så himla sköna! Favvobyxorna nr 1. Sen åt vi på stadsparken också och efter det var det hejsvejs och Elin kom och hämtade mig med bilen och då åkte vi hem till henne och kollade på film till tolv. Senare ikväll ska Elin och jag åka till Nyköping på bio. Känn ingen sorg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0