Senaste dagarna

Min gudfar med familj kom hit och åt gott och satt på altanen hela kvällen och spelade musik och hade trevligt. Träffas rätt så sällan, så är såklart kul när det händer! :) 
Har umgåtts mycket med min fina vän Tillan. Man får ju helt enkelt passa på när man har cykelavstånd på typ 5 minuter istället för en bussresa på 30. Myst på hennes balkong och kollar på fina Oskar på Allsång på Skansen. 
Träffade tjejerna och hade picknick och tog med oss mat och hade det hur mysigt som helst. Älskar såna här kvällar!
 
Har äntligen bara en vecka kvar på jobbet och det känns så otroligt skönt. Då kan jag äntligen få komma hem till byn igen på heltid och tillbringa mina dagar i solen istället för i en lägenhet eller i ett arkiv. Om det inte helt plötsligt vänder och blir regn resten av sommarlovet... Ska sova hemma en natt till och så skjutsar mamma in mig imorgon bitti istället. Är lite för hemmakär, så ska bli skönt att sova i min egen säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0