Instagram

Lite instagram-bilder från senaste veckan/veckorna. (@miilindegren)
 
Har inte gjort så mycket de senaste dagarna. Var på Känn ingen sorg med Elin och ni som inte sett den - SE DEN. Ni kommer inte ångra er! Hade lite mys i sängen med favvisen, cyklat nästan två mil med mamma och idag beställde jag biljetter till Lars Winnerbäck till Elin och mig!!! Första konserten på turnén och i hans hemstad! Kommer bli så himla bra! Annars har jag mest njutit av sommarlovet och ätit lite för mycket mat och inte tränat alls. Tänkte dock dra mig ut på en springrunda strax eftersom det är lite svalare nu. Hoppas det börjar regna lite. 

Kommentarer
Postat av: nån du saknar

du glömde skriva att du saknar mig

2013-07-28 @ 20:10:33
URL: http://tjubulububulbublu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0