Allsång på djulö

 
Var på allsången med Tillan och Frida i onsdags. Var helt underbart! Fick se fina David och tog till och med bild med honom (det var vi och alla barn, hahah). Synd bara att jag blev ful på bilden, så den tänker jag kanske bara spara för mig själv, får se om jag visar den senare. Han var i alla fall fin på den. Hur som helst så var det en väldigt bra kväll! Annars har jag jobbat hela veckan och gjort grejer efteråt på kvällarna. Men körkortsteorin tynger ner mig, så det är det enda som finns i mitt huvud typ. Sitter till och med och tänker på spolarvätska och motorolja och hur man kör bil. Det gör mig bara mer nervös, vill bara ha det gjort nu och ha körkortet i handen. Ska strax tillbaka till bussen och åka in till stan igen och möta upp tjejerna för lite mys. Ska bli roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0