You're wide awake, your heart beats

 
Sitter i sängen och lyssnar på musik just nu. Har varit i Torshälla/Eskiltuna idag och kunde inte somna igår kväll och så försov jag mig en timme, så blev lite stressigt innan vi kom iväg. Hämtade upp min morbror på vägen dit, och sen mötte vi mormor och Bosse på Tuna Park. Innan vi åkte till Torshälla så åt vi pizza där (måste varit godaste pizzan jag ätit), köpte med fika hem till Bosse och myste framför tv:n. Några timmar senare åkte vi tillbaka hem. Satt och tittade på OS-krönikan och blir lika imponerad varje gång jag ser sånt. (Speciellt Usain Bolt, så jävla cool) Nu ska jag träna i brist på annat att göra (och för att det behövs).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0