you're my sweetheart

 
Bild från i somras. Har varit hemma från skolan idag, men istället har jag bakat en asgod kaka med mamma och sedan kom mormor och gammelmormor hit och fikade med oss! Vi hade jättemysigt och tiden bara flög förbi. Fyra generationer är ju rätt coolt ändå. Efter maten ikväll så tränade jag både styrka och kondition, för nu är planerna att jag ska börja med kondition efter en månad med bara styrka. Började dock med det igår. Har tränat (i snitt) varannan dag sedan nyår och det är faktiskt riktigt roligt! Har nyss kommit ut ur duschen och ska kolla färdigt på ett pll-avsnitt nu. I morgon har vi bara matte och sedan film resten av dagen. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Elin

det är så kul att du kommit igång med träningen igen :D

Svar: hihi, jaa det tycker jag också! :D
mimmilindegren

2013-02-01 @ 07:03:27
URL: http://elinlinneafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0