Ego

Efter skolan åkte jag och Elin ner på stan och mötte Jossan, köpte med mat från mc donalds och tog tåget till norrköping. Där mötte vi upp Sandra för att se på Ego. ÅÅH, så bra! Bästa svenska filmen någonsin. Den måste man bara se. Har haft en jättebra och rolig kväll med mina fina vänner ♥ Ska hoppa in i duschen nu och imorgon har jag sovmorgon till 10:40 som vanligt. Efter skolan ska jag till stan och fika med Sandra och Cassandra också. Svider lite i plånboken (eller på kortet...) Hade inte råd med tågbiljett hem ens. Jag som var så säker på det. Fast med tanke på maten, tåg, godis och bio så var det väl inte så konstigt. Menmen, tur att det ordnade sig i alla fall :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0