The good things in life

Blööö, mår skit idag. Har blivit helt genomförkyld. Trodde att det skulle hjälpa att sova, men tolv timmar räckte tydligen inte ett dugg. Har inte tid att vara sjuk, speciellt inte den här veckan då jag ska på informationsmöte om jobbet på tisdag och har dubbel körlektion på torsdag och inte nog med det så har jag ett häfte i tyskan på typ 10 sidor som ska vara färdigt imorgon plus fotoredovisning. Orkar ingenting idag, vet inte om jag orkar ta mig iväg till skolan imorgon heller. Vill inte missa någonting, men måste bli frisk snabbt. Kommer bli en jobbig vecka, längtar redan till nästa helg ju. Såg sista avsnittet av OTH i morse, så ska börja kolla på SATC istället. Blir väl det jag får göra idag (och imorgon?) om jag inte får för mig att jobba med det där tyskahäftet... Fan vad tråkigt allt blev nu då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0