That smile has broken a couple smiles

När jag vaknade idag fick jag reda på att bygdegården här ute har brunnit ner till grunden i natt. Så himla sorgligt, har så många minnen därifrån och nu är allt borta. Såg inte så himla roligt ut när vi åkte förbi heller. Får hoppas att det byggs upp igen i alla fall :)
Hade som sagt sovmorgon till halv tolv idag, hade redovisning första lektionen och på idrotten var det konditionstest som gällde. Fick ju bevis på att min kondition blivit sämre i alla fall, dock så blev resultatet "hög kondition", så kanske inte så illa ändå. 
Fick min inpackning idag också. Treatovergrejen med hannalicious, om ni missat det. Vem tackar nej till gratis inpackning liksom? Dock brukar jag göra inpackning ca 2 gånger i veckan redan, så lär ju inte märkas någon skillnad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0