Make it easy, say I never mattered

Veckan har gått asfort och i morgon är det redan fredag. Längtar ju redan till nästa vecka eftersom den är full med sovmornar, håltimmar och en ledig dag. Kommer ju bo i stan också. Ska bli så skönt! Kom tillbaka från en joggingrunda för en halvtimme sedan och det gick förvånansvärt bra. Märker i kroppen att styketräningen har gjort mig starkare. Dock är det värre med konditionen, känns som allt försvunnit under vintern, men den är snart tillbaka där den hör hemma. Har kollat på Halv åtta hos mig med mamma, men nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla OTH och sova. 
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad har du gjort med ditt hår??????????? nästan inga lockar kvar juu

Svar: hahahaha jag har lockat..............
mimmilindegren

2013-04-13 @ 14:51:04
URL: http://astrandm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0