Kiss quick

Följde med mamma, pappa, Gusan och Ulrika (min gudfar och fru) till Stendörren idag. Åt god mat och hade trevligt och skönt i solen, men gud så trött jag är nu. Helt utmattad av frisk luft, kommer i alla fall kunna sova gott i natt! Hela lördagen gick åt till att göra om i mitt rum, men det var det värt för det blev så mycket bättre än innan. Tog ungefär fem-sex timmar att tömma två garderober, flytta den ena och byta plats på alla saker i dom. Hittade massa roliga grejer från när jag var liten, så tog ju lite extra tid att kolla igenom allt sånt. Nu har jag i alla fall mycket rymligare och luftigare. Fattas bara en helkroppsspegel så är det färdigt! Har även fått mitt hotmail-konto hackat under helgen, så om ni fått något konstigt mejl från mig, radera det, för jag vet inte vad det är. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0