I wish I could do better by you

När jag kom hem idag hade jag fått brev från landstinget om sommarpraktiken, så ska dit på ett informationsmöte om några veckor. Brukar aldrig ha sådan här tur, liksom 100 lottade platser på tre städer. Känns bra i alla fall. Någon mer som ska dit?? (Kommentera!) Nu ikväll har jag myst med mamma och pappa och försökt att prova på ostron för första gången, men det gick verkligen inte. Så äckligt och slimigt, mådde bara illa.
Har varit rätt trött hela dagen, gjorde "andra chansen" på matteprovet direkt på morgonen vilket kändes rätt skapligt ändå och somnade nästan på sista lektionen, så nu ska jag äntligen sova. Först lite City and colour. Godnatt allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0