Glad på livet igen

Idag har jag fått saker gjorda. Pluggat teori, övningskört (och lärt mig att tanka, haha) med mamma runt i byn och utanför på landet också. Mysigt att se sig omkring. Har även planerat födelsedagen och när släkten ska komma och så. Vet dock inte riktigt hur jag ska fira mer och i så fall när. Har alltid varit en sådan som planerat en månad i förväg i minsta detalj, men det behovet har tydligen försvunnit. Bra eller dåligt? Jaja, vet i alla fall att jag har en överraskning att vänta på fredagen, haha, can't wait. Älskar överraskningar! Börjar äntligen återhämta mig helt från förkylningen också, så nästa vecka kommer ju bli helgrym! 
 
Pleeease, take me back. Cypern 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0