8 days until 18

Igår åkte jag och pappa in till stan och lämnade av mig vid sjukhuset för ett litet möte, så nu är det helt klart att jag kommer jobba där i sommar! Wohoo. Exakt vart och vilken period får jag veta den här eller nästa vecka. Var ju lite mindre kul att sitta där och må skit och känna sig äcklig, men vad gör man inte för ett jobb. Tog ju bara en kvart ungefär, så bet ihop. Sen hem och slänga sig i soffan igen. Har sovit tolv timmar varje natt, så ska väl bli frisk snart. Imorgon har jag dubbel körlektion och bara två lektioner i skolan, så det ska jag väl förhoppningsvis klara :) 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

men jag avlider vad gott

Svar: mohahaha
mimmilindegren

2013-04-24 @ 20:18:23
URL: http://elinlinneafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0