Today

Har varit i Norrköping med Daniel idag. Åkte hemifrån redan klockan tio och kom hem för en timme sedan ungefär. Vi hade roligt och det är så himla bra och kul att han har körkort! Haha. Vill också ha, nu nu nu. Har så mycket planerat nästa sommar och om jag inte har körkort då så skiter sig allt. Men jag fyller i maj, så förhoppningsvis kommer jag få innan skolan slutar i alla fall. Det måste jag. Ska ta och plugga lite nu och senare ikväll kanske jag ska träna lite, men har sån himla träningsvärk i vaderna, haha. Får se hur det blir med den saken. Daniel ska åka tillbaka till Karlstad ikväll :( så vi ska skjutsa honom till tåget också. Nu ska jag hänga upp min tvätt innan jag pluggar. Hehe. Puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0