saknad kan man lära sig att leva med ibland

 
Dagarna flyter på bra och jag har nog aldrig haft så här roligt i skolan, som jag haft de senaste dagarna. Tack vare mina fina vänner ♥ Jag har kommit igång ordentligt med övningskörningen. Körde enda från mammas jobb och hem igår, ca 3 mil. Vill bara ha körkortet mer nu. I måndags hade vi HLR på idrotten, därav bilden på våra snygga män. Just nu sitter jag i soffan och dricker te och äter mango. Idag är det en datorfri skoldag och istället ska vi gå 5km, vet inte riktigt varför? (En promenad för livet) Slutar 14.45 istället och då ska jag med mamma och handla mat. Kanske övningsköra hem igen? Ha en bra dag, pussar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0