rösta

Daniel ligger trea på Sörmlandstoppen nu. Så himla roligt för honom! Fortsätt rösta och skicka p4sörm 3 till 72250. Länken finns HÄR, så man kan lyssna :D 
 
Freeeedag, så himla skönt. Mina klasskompisar är antingen på lektion nu eller så har de åkt hem, men jag sitter och väntar på bussen, så ska passa på att plugga lite tyska. Det är ju faktiskt lite roligt just nu (kan inte fatta det!!) Sen ska jag hem till mamma och ta det lugnt hela kvällen. Och Daniel kommer hem på lördag! Åh, så bra man kan må trots allt som hänt den här veckan. Hade värsta dagen i mitt liv (typ) i måndags eftersom jag blev utan biljetter till min "dröm", det sög... I onsdags strukade jag fingret på idrotten, haha, så dålig. Men nu är det fredag i alla fall och allt är toppen :D Ha det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0