i'm in love with you and all these little things

Var ett tag sen jag skrev nu. Har hunnit gått på höstlov som alla andra, men idag är det ju dock sista dagen. Lite tråkigt är det ju, efter ett superbra lov. Har hjälpt mormor att flytta, fest, vänner, myskvällar och allt som jag älskar. Har också spenderat två dagar i Karlstad med familjen. Varit på Ikea, sovit på hotell med mamma, varit ute och ätit, shoppat, skrattat och haft två asbra dagar. Daniel följde med hem igår också, för idag ska vi åka till ett ställe med farmor och farfar och bjuda dem på mat. 
 
I fredags gick jag upp tidigt också för att köa till Ticnet. Fick en biljett och det var nog lyckligaste dagen i mitt liv. Typ. Grät av lycka, haha. Underbart. Killarna var i Sverige i fredags också och uppträdde på x factor och det var dit jag inte fick biljett förra gången. En vän lyckades skaffa till mig ändå och då var det liksom försent.. Men jag har de finaste vännerna man kan ha. Tack för allt ni gjort för min skull, ni vet vilka ni är. Puss på er, ni är bäst. 
 

Kommentarer
Postat av: Elin


Svar: <3 <3
mimmilindegren

2012-11-04 @ 21:24:26
URL: http://elinlinneafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0