I don't think that they'd understand

Känner mig så himla glad idag! Vi var väldigt effektiva på media produktionen idag där vi spelar in podcast och har lyssnat på den och skrattat åt lite tabbar och roliga saker som hänt under inspelningarna. Ska bli roligt att klippa sen och lägga in bloopers, haha. Gick på stan en stund innan mamma kom och hämtade mig och sen åkte vi till Rusta där jag köpte en jättefin hjärt-ljusstake, så nu har jag pyntat lite i mitt rum och har tända ljus. Så himla mysigt när det är mörkt och kallt ute och så har första snön kommit också! Annars så kom min nyårsklänning idag, jag har druckit första julmusten och min bror har kommit hem, så det kommer bli en helg med familjen och hur mysigt är inte det :) Mår så bra just nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0