Don't go with your dreams untold

Hallå där. Redan torsdag och fick en lång sovmorgon. Mamma var så gullig så hon skjutsade in Elin och mig vid tio och sedan väntade hon kvar och skjutsade hem mig (och Elin till körskolan), så kom hem halv två. Superskönt! När jag kom hem snörde jag löparskorna och stack ut på en runda. Det var alldeles för längesen, men är glad att jag tog tag i det för en gångs skull. Får se när det blir nästa gång bara. Det återstår att se. Det gick riktigt trögt och det märks hur mycket jag tappat. Skulle verkligen behöva träna mer, pga massa problem. Bland annat ryggen. Hatar att jag är så lat och har ingen motivation heller... What to do?
 
Har gjort massa nytta idag också. Städade mina lådor/skåp på toaletten och började plocka ur massa gamla grejer ur garderoben, så att jag ska få plats med kläder där istället. Och gud vad man hittar roliga grejer, haha. Små anteckningar från när jag var elva. Man kan ju knappt hålla sig från att skratta. Har också diskat efter maten och bäddat rent i min säng. Haha, känner mig duktig just nu alltså. Ska strax ta ett varmt och skönt bad. Hihi
 
Imorgon är det redan fredag, känns som att det var måndag igår typ. Men det klagar man ju inte på. På lördag ska jag in till skolan och hjälpa till där när de nyblivande ettorna ska kolla runt på programmen. Och så är vi lediga på måndag, det är fyra veckor kvar i skolan och snart är det julafton! Wehooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0