det är du som väljer, så var noga med ditt val

Känner mig så himla trött just nu. Eller det gör jag rätt ofta nu för tiden. Kanske beror på att det blivit mörkare, eller något. Har precis ätit och ska fortsätta med tyska-läxan. Har varit fett engagerad i läxorna den här veckan. Satt i 30 minuter tills jag förstod matten och har redan gjort halva tyskan som är till nästa vecka. Ska försöka ligga ett steg före nu. Måste faktiskt ta tag i skolan, för nu går det inte som jag vill. Känner mig inte nöjd med bara godkänt längre. Kämpa, kämpa! 
 
Lite senare ska jag lämna sängen och gå ner till soffan istället och mysa med mamma framför tv:n. Är lite sugen på kladdkaka, eftersom det är Kladdkakans dag idag, haha. Har dock lite grejer att göra ikväll, så det får bli en annan gång. I morgon är det sovmorgon till elva som gäller och slutar 13:00 som vanligt. Älskar torsdagar. 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

snygging <3

Svar: Ahmen durå <3
mimmilindegren

2012-11-07 @ 21:10:54
URL: http://elinlinneafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0