Min födelsedag

Har haft en bra födelsedag i stora drag. Blev väckt klockan sex och öppnade massa fina presenter från familjen och de fyra timmarna i skolan bara flög förbi. Satt ute i solen i short och bikini när jag kom hem och klockan sex när gästerna kom fick jag ännu mer fina presenter och åt smörgåstårta och en hemmagjord tårta som mamma och jag gjorde innan.
Dock är det ju lite synd att det inte ens är i närheten av hur roligt det var att fylla år när man var liten. Mycket mer speciellt. Man längtade flera veckor innan och blev ledsen när man vaknade upp nästa dag och insåg att det är ett helt år kvar tills nästa födelsedag. Nu känns det inte ens som om man fyller år. Så min födelsedag har skjunkit på listan av årets högtider, haha. Trots allt det där så är det ju roligt att fylla år!


Kommentarer
Postat av: Elin

omg vad gott!!!!!

2012-05-03 @ 19:55:39
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0