take a minute, take a breath to reload

Har legat i sängen en stund nu och vill inte gå upp för det är så varmt och skönt under täcket. Men eftersom jag ska träna och plugga i dag, så får jag inte låta hela dagen spenderas i sängen. Ska gå upp och göra en stor frukost snart och borsta tänderna flera gånger, eftersom jag glömde det igår. Känner mig så ofräsh när jag inte gör det morgon och kväll. Haha. Är på jakt efter en ny vårjacka och skulle gärna vilja ha en skinnjacka eller jeansjacka, men jag har aldrig tycks att jag passar i det. Det är inte riktigt "jag" på något sätt. Och det är ju tråkigt för det är så jäkla snyggt!

When the power of love, overcomes the love of power, the world will know peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0