summer daze


http://www.spelldesigns.com Summer Daze/ Fastnade vid en film när jag kom hem igår kväll, så somnade inte förrän två. Känns som om den här dagen kommer gå jättefort, eftersom man ställt fram klockan en timme. Egentligen är en timme inte särskillt mycket, speciellt inte på en helg. Nu på morgonen har jag i alla fall sökt ferie-jobb. Har haft ångest i en månad ifall jag ska söka eller inte, men nu blev det så och det känns faktiskt riktigt bra! Lite spännande. Nu ska jag klä på mig och fixa mig för klockan tre ska vi till stan och fira min morbror och äta tårta. Mamma och jag ska grädda våfflor också, eftersom det är våffeldagen idag. Måste skriva färdigt min platsansökan (uppgift i svenskan) och ska försöka få pappa/mamma att vilja övningköra med mig. Fullt upp hela dagen! Skulle behöva den där extra timmen ändå. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0