1 mars


Värsta dagen på veckan har på något viss blivit ännu värre. Det har gott riktigt segt och jag har inte lust med någonting. Vill bara vara hemma och vara ute i det fina vädret. Våran tyska lärare kom aldrig och om vi inte hade haft matte om en halvtimme, så skulle jag sitta på bussen hem just nu. Och eftersom mattelektionerna är högljudda och man förstår ingenting av genomgångarna, så känns det ovärt att vara här just nu. I såna här lägen så vore jag överlycklig över att bo i stan där bussarna går en gång i halvtimmen istället för att bo på "landet" och behöva vänta flera timmar mellan varje buss. Ska väl ta tag i matten nu, finns inte så mycket annat att göra. Hoppas träningen ikväll piggar upp mig lite. Nu ska jag lyssna på Oskar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0