This is looking like a contest of who can act like they care less


Kändes lite jobbigt att gå upp på torsdagmorgonen efter att ha haft ledigt, men både torsdagen och fredagen gick snabbt och nu är det redan lördag. Hade bara en lektion i fredags och sen hängde bästis med mig hem och stannade hela kvällen. Hade det mysigt och roligt och pratade om viktiga saker. Livet. Allt. Jag älskar dig så mycket ♥ Idag blev jag väckt av pappa och så drog vi in till stan och hämtade upp Daniel och sen vidare till Vingåker och Factory outlet. Övningkörde hem en bit också och nu ikväll har vi haft EM-kväll med god mat och sådär, bara familjen. Just nu skypar jag med Tillan, min fina vän ♥ Imorgon drar vi till Rix FM festival i Stockholm! Ska bli väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Elin

älskar dig ♥♥

2012-06-10 @ 13:55:08
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0