Sometimes you need to let things go


Fredag. Träffade våran blivande klass till tvåan och trean. Tror det kommer bli rätt bra ändå, trots att jag inte vill skiljas från min nuvarande klass. Vi kollade på musikal också och jag tyckte den var hur bra som helst! Sen åkte jag och mamma iväg till norrköping, men köpte ingenting tyvärr :) Blev lite mys på kvällen sen i alla fall!


Lördag, söndag. Var kattvakt med Tillan igår och åt pizza och hade roligt! Det var en bra lördag, men nu är jag hemma och ska göra färdigt en uppsats och öva in lite repliker. Upptäckte att jag hade en fästing på mig, så är lite rädd och nervig just nu. Väntar på att mamma ska komma hem och ta bort den, hehe. Sån fegis jag är. Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: mathilda

finis, jag älskar dig så mycket ♥

2012-06-03 @ 18:48:21
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: mathilda

HAHAHHAHA MUPP jag är ingen galen katt-kvinna

2012-06-03 @ 20:10:10
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0