Here comes the feeling you thought you'd forgotten

Första dagen på sista veckan. Har inte riktigt insett det än, men det brukar jag göra ungefär i mitten av sommarlovet, så förväntar mig inget annat. Haha. Dagen har varit rätt seg, men slutade tidigare och åkte ner till stan och köpte lite grejer. När jag kom hem ringde jag till min arbetsplats där jag börjar om en vecka och tror att det kommer bli hur bra som helst.
Kom precis hem från farfar och övningskörde hem. Tog väl ungefär 10 minuter och det brukar ta högst 2. Haha. Förstår inte hur man ska lära sig allt! Start i uppförbacke... Jag tyckte det var läskigt att köra i regn också... Skönt att tänka att jag kommer bli bättre i alla fall. Om några timmar blir det fotboll och fram till dess ska jag inte göra speciellt mycket. HEJA SVERIGE!


Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Hej!

Vilket fint hår :D



Jag är med som kandidat i Miss Universe Sweden.

Om du vill rösta på mej så skulle det betyda så oerhört mycket :)

Skriv gärna på min blogg att du röstat så jag set att det var du :)



Här röstar man: http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/166/Lina_Holgersson

2012-06-11 @ 23:23:44
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0