You will never know how beautiful you are to me

Är inte alls på bra humör idag. Känner mig deppig och har inte lust med nånting och går bara fram och tillbaka. Går ut, går in och sätter mig vid datorn hela tiden. Vill bara komma bort och jag åker ju till Cypern om 5 dagar, så det passar ju perfekt! Längtar mer än nånsin och det kommer bli så galet kul att åka dit med Tillan!!! Klockan tre ska vi ut och gå en lång promenad, har varken lust eller ork, men jag behöver det. Ikväll ska vi eventuellt in till Nyköping och äta på restaurang, så det blir nog rätt bra ändå. 
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

ÅÅH CYPERN ska bli galet kul att åka med dig också stumpan<33333333

Svar: ÅÅÅH GULLET, can't wait
mimmilindegren

2012-07-24 @ 22:46:59
URL: http://astrandmathilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0