Oliver

Igår blev jag inskjutsad till stan till klockan fem, för att träffa de gamla tjejerna - Sandra, Ebba, Emma-Louise och Mathilda. Var alldeles för länge sen vi träffades och det var hur trevligt och roligt som helst! :D Tog cyklarna till djulö, åt pizza och hade trevligt. Vi gick ut och när vi kom hem vid tre (tror jag) så var det dags att sova i Emmas husvagn. Väldigt mysigt! På morgonen gick jag med Sandra till min mormor, duschade och vilade lite och åt lunch. Är skapligt trött nu, så ska sätta på en mysfilm och vila. I morgon börjar sista jobbveckan, sen får jag sommarlov på riktigt. Så himla skönt! 
Blev inte så värst många bilder tagna igår, så får bli på mig och Oliver (Tillans hund) från förra helgen.
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

naaaaw min prins

2012-07-01 @ 16:49:50
URL: http://astrandmathilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0