It's such a wonderful life

Igår var sista jobbardagen på förskolan. Det kändes lite sorgligt att jag inte kommer få träffa barnen igen, vissa blir man ju helt förälskade i. Fick en blomma (ankan) och de bjöd på glass. Så snällt :) Mamma och pappa har också fått semester nu och det firade vi sen när pappa kom hem! Direkt efter drog jag, Markus, Elin och Josefin till Elias och sen ner till en sjö för grillning och första doppet för min del. Dock är jag nog en badkruka (hehe) och det kom en snok så sprang upp utan att doppa exakt hela kroppen. Jag tyckte i alla fall att det räknades. Hade en jättebra och rolig och mysig kväll med bra vänner. Kom hem ett och gick och la mig direkt. Idag ska jag bara njuta av att jag har fått sommarlov och ikväll ska vi grilla och äta gott. Mysigare kan det inte bli, puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0