Forget about the rules and the fear of looking ridiculous

Tillbringade natten till idag med vänner på en höskulle och hade roligt, mysigt och trevligt. Barndomsvänner som hängt med enda till nu, ni är så bra. Pratar minnen och skrattar och bara har det jättebra! Sov knappt en timme och gick upp halv sex, åt frukost och så åkte Elin och jag moppen hem. Gick och la mig och sov i ett par timmar och har faktiskt kännt mig rätt pigg resten av dagen. Nu ikväll har jag, mamma och pappa ätit kräftor och myst ute på altanen och kollat på tv. Mamma och jag tog nyss en kort promenad och det var så himla härligt ute. Det luktade sommar och allt. I morgon blir det eventuellt en sväng till Nyköping för att handla lite grejer tills jag åker till Cypern. Galet att jag åker snart!!  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jahaa vad najs ska du åka själv till cypern? :)

Svar: Nej, med diiiiiiiiiiiig!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
mimmilindegren

2012-07-19 @ 14:22:25
Postat av: Mathilda

Det va jag som skrev kommentaren hahhah inte anonym

2012-07-19 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0