Daniel och Sofie

Igår var jag i Eskilstuna med Tillan och gick en stund på Tuna Park och sen vidare till Parken Zoo för att kolla på Ulrik! Hade en jättebra och rolig dag! Fick skjuts till mormor och lite senare kom Daniel och Sofie och hämtade mig och så åkte vi och handla lite grejer till tacos. Efter att vi ätit det gjorde vi en blåbärspaj, åt den och gick och la oss. Imorgon ska vi tre och pappa åka till Boda Borg, det ska bli så himla kul! 
Just nu väntar jag på att Daniel ska komma tillbaka från sin körlektion, så att jag vet hur jag kommer hem idag. Hoppas det fina vädret håller i sig, för då ska jag lägga mig i solen när jag kommer hem. 
Bild från Daniels student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0