Heart beats harder

Igår kom Elin hit och spenderade dagen med mig! Vi var ute och sprang, lagade mat, kollade på film och hade roligt som vanligt. På kvällen kom Johan hit och vi grillade och hade mysigt framför Morden i Midsomer. Har ätit en rejäl frukost och ska sätta igång och plugga när jag tagit på mig kläder och så där. I eftermiddag ska jag ut och springa igen och ikväll ska jag hjälpa till med maten och halv åtta är det handboll! Roligaste sporten att kolla på enligt mig. Blir tom sugen på att börja spela, men det går ju åt rätt mycket tid, plus att jag skulle behöva åka buss, vilket tar ännu längre tid. Men det skulle nog vara roligt! Finns ca 5 andra sporter jag vill börja i också. Får fortsätta drömma om det och ha dåliga ursäkter till att inte börja.
4 bilder från julafton, redigerade här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0