Söndag, 8 jan

Har sovit ynka 6 timmar i natt. Ställde klockan på 9.30 och gick upp en halv timme senare. Åt knappt någon frukost, sen satte jag mig någon timme och byggde på pusslet som jag började med igår. Sedan var det dags för Hellner att göra ett otroligt bra lopp på skidor. Somnade en liten stund i soffan med Sune på magen på eftermiddagen också. Gick en jätte liten promenad för att få lite luft och när jag kom hem igen så tränade jag. Känns som om jag kommit igång nu. Fattas dock konditionsträning, men är lite rädd för att jogga för att det är snö och halt och pga min rygg. Men får börja långsamt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: vad gullig du är! det är du som är fin sötis!! <3

2012-01-09 @ 20:21:49
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0