Semla & nougatrutor


Gick upp klockan åtta och gick en promenad på en timme innan frukost. Det var väldigt skönt! När jag duschat och sådär, så satte jag mig och pluggade på historian och det börjar kännas bättre nu. Känner mig lite lugnare :) Fixade i ordning fyra semlor med mamma till familjen som vi åt framför tv:n. Innan bakade jag nougatrutor, men det var första gången så resultatet blev inte det bästa. Så idag har jag alltså smält i mig lite onyttigt, så min nyttiga period är väl över. Haha. Just nu ligger jag i sängen och väntar på att pappa ska komma hem med pizza. Mums.

Kommentarer
Postat av: mathilda

mhmhm vad gottttt

2012-01-23 @ 09:19:36
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0