Ny hårfärg - skillnaden


Åkte iväg och övningskörde med pappa vid tolv. Gick mycket bättre än förra gången, nu fick jag köra fort och rakt. Helt perfekt eftersom jag inte är så bra på allt annat som utesluter gasen. Haha. Åt mat när jag kom tillbaka och efter det så åkte jag till Elin. Åt lite fruktsallad och kollade på handbollen. Blev lite förbannad på hur dåligt Sverige spelade i andra halvlek. Ligger just nu och lyssnar på gamla låtar av Per Gessle och får lite vår/sommar känsla och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan äta tacos och mysa :) Här är skillnaden på håret efter toningen. Dock tror jag att håret på vänstra bilden är lite blekt från sommaren.


Kommentarer
Postat av: mathilda

så jälla snygg!!!

2012-01-23 @ 09:19:52
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: Nellie

Vad fint! Du passade i mörkt :)

2012-01-27 @ 22:40:31
URL: http://nelliemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0